5 Haziran 2012 Salı

İç Burkan Garibanlık Anıları

Evden gelen para bitmiş ve gecenin bir yarısı olmuş ve tüm gün yazı çizi yapmaktan yemek yenmediğinden olacak karnım omuriliğime yapışmış vaziyetteydi.
saat 24:00 civarları olsa gerek patron yanına çağırdı.
bir korku bir tedirginlik yanına gittim.
ama açlık diz boyunu geçti bitti fırladı vaziyette.
içeri girdim ki ne göreyim.
patronun önünde briket büyüklüğünde bir helva ve kocaman bir hindi (kızarmış) .
nasıl bir kombo yemek anlamadım ama helva bir yandan hindi diğer yandan ... olacak iş değil ve şaka da değil.
bana bir şeyler söylüyor ama duymak zor gözüm gönlüm herşeyim masanın üstündekilerde.
neyse anladım zarzor dediklerini .yardımcısını çağırdı ve doydum at bunları dedi (at dedi resmen)
lan daha iki lokma yedin yazık be.
patron geri kalanı ben yiyim mi? diyemedim...
yardımcı kapıdan çıktı ardından bana yol verdi hadi git dedi ben de çıktım.
lan arkasından baktım ki aldı onları lavuk çöpe attı.
gece bilmemkaç yawwaşca çöpün oraya gittim.
sağa sola baktım kimseler yok.
olm dedim kendi kendime yerden izmarit bulup içmedin mi?
kedi köpek çerden çöpten yiyor hasta oluyor mu?
organizma aşağı yukarı aynı ...!
zaten çöpte o kadar kötü değildi.
hadi dedim davran yiğidim.
çöpe daldım bir güzel.
(yanıma çöpe inerken tuz bile almıştım)
güzelce yemeye başladım mis gibi ohhh ,bir yandan hindi bir yandan da helva (ama süper helva)
helvanın üstünü yinede kazıdım ki mikrop kapmayım (hijyen ayakları ama hikayeden tabiki)
yedim yedim yedim yüzüm gülmeye başladı yavaş yavaş...
derken binanın üst katlarından bazı sesler işittim.
yukarı baktım.
2 nci kattan bana ahu gözlü sekreter bakıyor (ki ona yazıyorduk tabiki,bilgi işlem sorumlusuyuz havalıyız bide)
3 ve 4 ncü kattakiler de bakıyorlar.
evet boy oldu 120 santim civarları.
direkt yerin dibine geçecem ama yer bile yok etrafta.
o an renault 12 station wagon bir arabanın bagajında yolculuk ederken o kıza görünmek bile katlanılır bir rezillik olarak göründü bana nedense.
durum o derece kötü ki garibanlık az gelir.
karnım şükür doydu.
olayı kotardım hem de yüzümün akıyla o da ayrı bir hikaye .
o kadar helva çöpe atılmaz ama , hindi de süperdi (patron gecenin bi vakti o hindiyi nereden buldu o kadar helvayı neresine koyacaktı esas olay o ama ona uyacak başlık yok ,açması da uzun ve zahmetli)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder