18 Haziran 2012 Pazartesi

Bira Konusundaki En Saçma İş

Eveeeet bir haftadır Bodrum'da günümü gün ettim ve kürkçü - tilki misali dükkana geri döndüm. Bodrum'un gündüz sessiz sakinliğini, insanların sıcaklığını, ortamın stressizliğini ve gecelerininde deli dolu geçmesini seviyorum. Emekli olunca Küba'ya yerleşemezsem kesin olarak Bodrum'a yerleşeceğim. Dur lan piyango çıkarsa da gidebilirim. Kısıtlamayayım hemen kendimi...

Bu bir haftalık bölümde hayatımda yaptığım en saçma işi yaptım ihtimalle :) Şöyle ki efem, Efes Plisener'ın bayisini ayarladık eve Efes dolabı aldık. Maximum iki günde dolap boşaldığı için adamlar her geçerken bize uğradılar. En son evin içinde arkadaşın "Mal geldi olm bu seferde sen al" dediğini duydum :)

Eşeğin bir tarafına su kaçırmak dedikleri bu olsa gerek.

Hastasıyızz dedeeeee...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder