3 Haziran 2012 Pazar

Emre Aydın - Jolly Joker Konseri

Bir daha s.kseler gitmem dediğim Jolly Joker'e yine gidip yine konser izlemek zorunda kaldım. İçimde belki düzeltmişlerdir, belki çok insan gelmez tenha olur v.s. gibi fikirlerle mekana girdim.

Herşey çok güzel başlamıştı, saat 22:00'da bütün liseli bebeler mekana dolunca ve mekanın klimaları çalışmayınca hamama döndü. Emre paşa!da 23:40'da sahne alınca sırtımdan ter çıktı.

Ulan o değilde Emre Aydın'ın sahneye çıkmasıyla klimalar çalışmaya başladı en çok ona sinirleniyorum. Kıç kadar mekana 1000 tane adam sokup klimaları açmayan zihniyete her türlü sövebilitem var.

Neyse Emre Aydın'ın performansı iyiydi de gece kabus gibi bitmedi.

Hee bir daha Jolly Joker'den içeri girermiyim? ASLA !!!

Dip not : Gece boyunca tacizine uğradığım 3 hatun bu yazıyı hasbel kader okursanız Allah belanızı versin, zaten terliydim sizde üstüne tuz biber oldunuz.

Birde öyle konserlerde erkeklere göğüslerinizi yapıştırmayın evladım. Herkesin niyeti iyi olmayabilir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder