5 Haziran 2012 Salı

Hayatımın Renk Sınıfları

Bugün hayatı renklere bölmeye, sınıf sınıf renklerine ayırmaya karar verdim. İş, özel yaşam, eğitim, insanlar hepsi aynı renk olucaktı. Rengarenk olur, iyi bir beyin jimnastiği yaparım dedim. Çokta renkli olmadı açıkçası...

İş : Gri (siyaha kaçan)
Aşk : Koyu siyah (:
Para : Kahverengi (B.k gibiden kasıt ahah)
Sağlık : Yeşil (Always GoGreen)
Sosyallik : Rengarenk (Her ortama uyarım)
Beklentilerim : Kırmızı (Her an alert verebilir)
Uzun ve Kısa Vadeli Planlar : Mavi (Gökyüzü rengine istinaden, hep hayallerde yaşıyorum)
Yaşam : Sarı (Arabam serviste, her sarı taksinin peşinde koştuğum için bu aralar sarı)
Yeme : Kırmızı (Sürekli fast-food yemekten ev yemeği yiyemez oldum, fena.)
İçme : Sarı (Bira rengi sarı, bende bir birakolik olarak normal olarak sarı)
Gezme - Tozma : Siyah (Gece alemlerinde başköşeye adımızı yazmışız, muhahahahaha, pardon)
İletişim : Beyaz (Etkili iletişim tekniklerinde sütten çıkmış ak kaşık gibiyim)
Şans : Kırmızı (Her daim alert mode : on )
Spor : Mavi (Hergün iki saat yüzüyorum, eski lisanslı yüzücüyüm la ben, valla (: )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder