16 Ağustos 2012 Perşembe

Göksel - Bende Bi' Aşk Var

Göksel'in son albümünü daha yeni alma fırsatı buldum. İnanılmaz güzel bir ses ve inanılmaz güzel görsellerle dolu bir albüm olmuş.

Uzaktan şarkısını daha önce dinlemiştim bu yüzden albümün favori parçası bence bu şarkıdır. Nasıl sözler bunlar, nutkum tutuldu, soluksuz dinledim.

Tırıvırı yapma lyric ver diyenler böyle buyursun;






Neden kaçtın neden
Mesut olurduk belki
Korkuttum mu seni
Benden ne zarar gelirki
Seni seyretmem gezmem lazımdı
Bu yolun sonunu bulmam lazımdı
Seni tanımam bilmem lazımdı
Bu hikayeye bir son lazımdı
Öyle uzaktan uzaktan hiç konuşmadan
Nasılda bağladın beni
Hani bir geldin bir kayboldun
Esrarlı mağrurdun aklıma sardım seni
Öyle uzaktan uzaktan hiç konuşmadan
Nasılda bağladın beni
Hani bir geldin bir kayboldun

Esrarlı mağrurdun aklıma sardım seni
Nedir sırrın ne senin
Çekip bıraktım sen kimsin
Toz ol derdim bitsin
Aklım aşkını yensin
Seni seyretmem gezmem lazımdı
Bu yolun sonunu bulmam lazımdı
Seni tanımam bilmem lazımdı
Dudaklarıma bir veda lazımdı
Öyle uzaktan uzaktan hiç konuşmadan
Nasılda bağladın beni
Hani bir geldin bir kayboldun
Esrarlı mağrurdun aklıma sardım seni
Böyle uzaktan uzaktan hiç konuşmadan
Nasılda bağladın beni
Hani bir geldin bir kayboldun
Esrarlı mağrurdun aklıma sardım seni
Aklıma sardım seni Aklıma sardım seni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder