13 Nisan 2012 Cuma

Fikrin Bittiği Yerde...

Bir kelebeğin ömrü kadar mutluluk, dünya tozpembe gibi gelene , ölmeyecek gibi yaşamını sürene, alnı ak sırtı pek, karnı tok, şükretmek lüksü aramamak zor gelir, masum hayalleri karalamamak , yasaklanan kapiları aralamamak, üşengeçlik , art niyet arayamamak, aradığın zaman hiç dost bulamamak, iyi günde ve zor günde aranmak, zor günde insana yaranmak, açılan yaraları kapatarak, ne kadar kar kalacak hayaliyle beklemek, maddi degil manevi düşünmek, tek gerek ,

ama zor kor hor kullanilan kalbi almak , çok zor icra edilen her kötülük şerle sonuclanacak, bunu biliniz , ekşimiş lokum tarzı fikirler değişmez, örümcek beyinler bunlara karşı anti tez, doğruluk en büyük silahtır, en güçlü savunma zoru yapmak , zoru kazanmak, zoru başarmaktır .. doğru olan zordur !!!!!!

Asıl hayat gerçek bir bilmece kulaklarimda bir yankı hece hece,saatlerce işkence sürünce 365 günü görünce düşününce başarmak var aklımda, günler yıllar geçti, hayatım neredeyse bitti indi sıfırı sindirdi, giydirdi, bu günlere nasıl gelindi sorma sakın, akın gibi gelen sorular var peşimde, bırakmak kolay kaçmak kolay, başarmaksa gerçekten olan olay, saçma sapan hayatım baktım ki uçurumun ucunda, yüksek tepelerden bakan bir kartal gibiyim, süzülmek var aslinda ama hayır, geri dönüp, başarmak var aklımda, tam bu sirada gene arkamdan esen bir rüzgar uçuruma itmekte, bana seçme şansı yok, bana bu dünyada rahat yok . hayır yokmu?

hayır yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder